Berwajah baru selepas 7 tahun..
Setelah hampir 2 minggu aku bekerja keras..akhir nya resultnya memang puas hati..
memang berubah dari yang dulu berbanding sekarang nie...xsia-sia kerja nie sementara menunggu peluang kerja datang..

Pada asal nya moto aku nie warna biru muda first editon la katakan..dapat masa time form5 pasal mudah nak pi ulang alik ke skolah..pejam celik..rupanya da 7 tahun usia nya sekarang..memang sayang giler2 kat dia nie pasal last memori aku excident terbang lepas melepasi sebijik keta volvo lama..

Hasil pelanggaran memang tak kurang lumayan time tu pasal dapat Rm300 cash dari owner keta..half dari moto rosak ditambah dengan fork depan bengkok dan t-fork patah..rim tak payah ceta la sah-sah da tak da nasib umur panjang masa tu..hidup lagi sampai sekarang..lepas kes tu..terus da jadi pemandu berkhemah pasal rasanya nie la eksiden paling aku terasa berharganya nyawa..

Lepas tu aku sambung belajar...Dipendekkan cerita..habis jer belajar tu da set plan nak make up balik motor yang sudah kusam tak di guna dekat 4 tahun tu..nasib ada yang bagi sokongan skit..men spray2 sikit atas kudarat sendiri nak jimat nye pasal..

Hasilnya memang memberangsangkan..


Jika ada rezeki nak siap kan fasa terakhir projek make up moto ku ini..

~~SEKIAN~~
0 Responses